مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 17:472022-09-23سياسي

گزارش آخرین روز سفر رییس جمهور به نیویورک


رییس جمهور کشورمان در چهارمین و آخرین روز از سفرش به نیویورک در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی با همتایان خود از کشورهای صربستان، ارمنستان و زیمباوه دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در نشستی با مدیران ارشد رسانه های آمریکایی به سوالات آنها پاسخ داد.

او در نشستی خبری جداگانه به سوالات خبرنگاران رسانه های بین المللی و آمریکایی پاسخ داد.

هم چنین قرار بود رییس جمهوری کشورمان با کریستین امانپور خبرنگار سی ان ان گفت وگویی اختصاصی داشته باشد اما به دلیل نپذیرفتن پروتکل مدنظر ریاست جمهوری ایران این گفت وگو انجام نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چهارمین روز از سفر رییس جمهور به نیویورک و در ادامه دیدارهای دو جانبه، سید ابراهیم رییسی با الکساندر ووچیچ همتای صربستانی خود دیدار کرد.

دیدار رییس جمهور با همتای صربستانی اش سید ابراهیم رییسی صبح روز پنجشنبه در دیدار الکساندر ووچیچ رییس جمهور صربستان که در محل اقامت رییس جمهور کشورمان انجام شد، بر افزایش همکاری های سیاسی و اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

رییسی، لازمه برقراری صلح و آرامش در دنیا را کنار گذاشتن نگاه های نژادی و فرقه ای خواند و افزود: ریشه فجایع و درگیری های گذشته در منطقه بالکان، میدان یافتن رویکردهای نژادی بود که امیدواریم در دوره ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش آخرین روز سفر رییس جمهور به نیویورک

گزارش آخرین روز سفر رییس جمهور به نیویورک