مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:022022-09-24حوادث

فرمانده انتظامی گیلان: 739 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری 739 نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و بیان کرد: 60 نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خبرگزاری تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری 739 نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و گفت: 60 نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند.

سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر امروز در نمایشگاه کشف سلاح های گرم و سرد اغتشاشگران در رشت اظهار داشت: در 3 روز گذشته شاهد تحرکاتی از سوی اراذل اوباش و اغتشاشگران در سطح استان بودیم که با حضور مقتدرانه پلیس، بسیج، سپاه پاسداران و پشتیبانی های به عمل آمده برخورد قاطعی با برهم زنندگان نظم عمومی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری 739 نفر از اغتشاشگران در سطح استان خبر داد و بیان کرد: 60 نفر از این افراد زن بودند که توسط پلیس و سپاه دستگیر شدند؛ تعداد زیادی از این افراد نیز بومی گیلان نبوده و از سایر استان ها برای اغتشاش و آشوب وارد گیلان شده بودند و به اماکن عمومی و اموال خصوصی آسیب وارد کردند.

سردار ملکی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک تیم خرابکاری در استان تصریح کرد: این تیم خرابکاری از یکی از استان های جنوبی کشور وارد گیلان شده بودند که قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی پلیس ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی گیلان: 739 نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی گیلان: 739 نفر دستگیر شدند