مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:072022-09-25اقتصادي

کمک 742 میلیون تومانی دستگاه های اجرایی و نیکوکاران خراسان شمالی در جشن عاطفه ها


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 742 میلیون تومان مساعدت مالی و لوازم التحریر توسط دستگاه های اجرایی و نیکوکاران استان در شور محوری عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند کمک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به برگزاری جشن محوری شور عاطفه ها اظهارکرد: در این شور که با حضور دستگاه های اجرایی استان برپا شد بیش از 742 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون از محل این کمک ها بیش از 14 هزار بسته آموزشی برای دانش آموزان کمیته امداد این استان درحال آماده سازی است، گفت: ارزش این بسته های تحصیلی شامل لوازم التحریر، کفش و کیف و.

  500 هزار تومان برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها امسال از 15 مرداد ماه آغاز شده و تا 15 مهر ماه ادامه خواهد یافت، افزود: برای برگزاری جشن عاطفه ها به منظور جمع آوری کمک های مردمی امسال 2 هزار و 660 پایگاه راه اندازی شده است.

الهی راد ادامه داد: از تعداد پایگاه های مذکور، 2 هزار و 500 پایگاه در سطح مدارس استان برپا می شود که کمک های جمع آوری شده در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 742 میلیون تومانی دستگاه های اجرایی و نیکوکاران خراسان شمالی در جشن عاطفه ها

کمک 742 میلیون تومانی دستگاه های اجرایی و نیکوکاران خراسان شمالی در جشن عاطفه ها