مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 15:272022-09-28سياسي

رفع محرومیت از شهرستان فریدن با هم افزایی و کمک نخبگان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: چهره محرومیت از شهرستان فریدن را با همراهی و کمک نخبگان این شهرستان باید پاک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ظهر امروز در جمع نخبگان شهرستان فریدن با بیان اینکه باید اهداف دولت سیزدهم را ذیل پرچم انقلابی گری ادامه دهیم، اظهار داشت: باید از فرصت به وجود آمده در دولت سیزدهم و به منظور امیدآفرینی با هماهنگی بین بخش های مختلف اجرایی در این مسیر گام برداشت و شاهد مشارکت نخبگان در حل مسائل و مشکلات باشیم.

وی با بیان اینکه باید با امیدآفرینی به موضوعات نگاه کنیم، افزود: با هم افزایی باید کارها را پیش برد، مردم با امید به این دولت رأی دادند و به استمرار آن امیدوار هستند و کارهای بزرگی که در این دولت انجام شده با حس امید بوده است.

جان نثاری با بیان اینکه شهرستان فریدن مشکلات بسیاری دارد و متناسب با شرایط بعضی از شهرستان ها پیشرفت نکرده است، عنوان کرد: امروز رویه دولت و مسؤولان استان اصفهان برطرف کردن مشکلات است و در راستای حل مشکلات این شهرستان، مسؤولان استان تمام تلاش خود را انجام می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه سفرهای شهرستانی استاندار اصفهان از شهرضا آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت از شهرستان فریدن با هم افزایی و کمک نخبگان

رفع محرومیت از شهرستان فریدن با هم افزایی و کمک نخبگان