مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 18:172022-09-28ورزشي

عسکری محمدیان برکنار شد!


گویا دبیر معتقد است که توفیق جهانی کشتی گیران این استان در رقابت های جهانی سال گذشته و امسال، بیشتر از تاثیر برنامه های محمدیان، به نبوغ ورزشکاران و ژن کشتی این خطه پهلوان خیز برمی گردد - علیرضا دبیر، رییس موفق ترین هیات کشتی ایران را برکنار کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ عسکری محمدیان دارنده مدال های نقره المپیک و جهان که روز 4 تیر سال 99، یک سال بعد از آغاز ریاست علیرضا دبیر بر فدراسیون کشتی، در انتخاباتی به عنوان رییس هیات کشتی مازندران انتخاب شد.

پیش از او اصغر ثمربخش ریاست هیات کشتی پرآوازه مازندران را برعهده داشت.

روز دوشنبه در حالی که تنها دو سال 4 ماه از دوره ریاست محمدیان می گذشت او برکنار و امید شایگان به عنوان سرپرست هیات تا زمان برگزاری انتخابات معرفی شد اما چه اتفاقی رخ داد که عمر ریاست نایب قهرمان پیشین المپیک به سه سال هم نرسید؟ اینطور که گفته شده فدراسیون کشتی انتقاداتی از عملکرد محمدیان داشته و همچنین انتظار از هیات مازندران که اکنون قطب اصلی کشتی آزاد کشور است، برای جذب اسپانسر و تأمین امکانات و هزینه ها بیشتر بوده است.

باتوجه به شأن قهرمان بزرگ کشتی دنیا، به او گفته شده که خودش در هر جایگاهی که دوست دارد در فدراسیون کشتی حضور پیدا کند، اما او علاقه ای به این کار نشان نداده و عدم استعفا باعث شد در نهایت سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسکری محمدیان برکنار شد!

عسکری محمدیان برکنار شد!