مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 09:172022-10-07بين الملل

بایدن: پوتین درباره استفاده از سلاح اتمی شوخی نمی کند


رییس جمهور آمریکا در جمع طرفداران حزب دموکرات این کشور ادعا کرد که همتای روس خود درباره استفاده از سلاح اتمی شوخی نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ، کاخ سفید به طور مکرر اعلام کرده که هیچ نشانه ای درباره تدارک و آمادگی روسیه برای استفاده از سلاح اتمی ندارد و اظهارات ولادیمیر پوتین درباره سلاح اتمی را قدرت نمایی اتمی توصیف کرده است.

این رسانه غربی ادامه داد: با این وجود، بایدن روز پنجشنبه به طور روشن اعلام کرد که او با چشمانی نگران در حال نظاره کردن پوتین و نحوه واکنش او به پیشروی های ارتش اوکراین در جنگ با متجاوزان روسیه است .

طبق این گزارش، جو بایدن در جریان یک نشست جمع آوری کمک مالی از حامیان حزب دموکرات در نیویورک به حاضران گفت: برای اولین بار از زمان بحران موشکی کوبا، ما تهدیدی مستقیم برای استفاده از سلاح های اتمی داریم، اگر آنها (روس ها) به همین مسیری که پیش می روند، ادامه دهند .

رییس جمهور دموکرات آمریکا هشدار داد، ما با چشم انداز آرماگدون (پایان جهان) از زمان کندی (رییس جمهور دهه 1960 آمریکا) و بحران موشکی کوبا مواجه نبوده ایم .

به روایت رویترز، در بحران موشکی کوبا سال 1962، ایالات متحده تحت ریاست جمهوری جان کندی و اتحاد جماهیر شوروی تحت رهبری نیکیتا خروشچف، به استفاده از سلاح های اتمی به دلیل حضور موشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: پوتین درباره استفاده از سلاح اتمی شوخی نمی کند

بایدن: پوتین درباره استفاده از سلاح اتمی شوخی نمی کند