مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-07سياسي

101 کلاهبردار اینترنتی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به تشکیل 353 فقره پرونده در حوزه جرائم اینترنتی و دستگیری 101 کلاهبردار اینترنتی، گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر 30 درصد افزایش کشفیات و 24 درصد افزایش دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از مشرق، سرهنگ شاپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) و هفته فراجا، اظهار کرد: امنیت یکی از نیازهای جامعه بشری است و برای تمامی نظام های سیاسی و شهروندان از مهمترین اولویت هاست.

وی گفت: تقویت و تضعیف پلیس بر امنیت جامعه تاثیر مستقیم داشته و قرآن و در صف مقدم هنجار شکنان بوده و در همه عرصه های خدمت رسانی از جمله کرونا، سیل و زلزله خدمتگزاری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: نیروهای ولایی و متعهد نیروهای انتظامی با همکاری شورای تامین و نیروهای بسیج امنیت و آرامش شهر را تامین کرده و حمایت مردم از پلیس قابل قدردانی است و تا پای جان از انقلاب اسلامی حفاظت می کنیم.

وی ادامه داد: قطعا مردم شاهد تلاش های نیروی انتظامی بوده اند و اجازه عرض اندام به آشوبگران را نداده و برخورد جدی و قضایی با اخلالگران امنیت انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 کلاهبردار اینترنتی دستگیر شدند

101 کلاهبردار اینترنتی دستگیر شدند