مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 19:072022-10-07ورزشي

انقلاب همه موفقیت های خود را مرهون مردم است/لزوم وجود اعتراض و نقد در سطح جامعه


رییس هیأت تکواندو استان زنجان مردمی بودن انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: دشمن نمی داند که این انقلاب همه موفقیت های خود را مرهون همین مردمی است که ما به جد شرمنده آن ها هستیم.

- علی سپهری، رییس هیأت تکواندو استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به موارد متعددی که از ذهن انسان در مورد وقایع انسان خطور می کند، اظهار کرد: با توجه به تعدد روایت ها به ویژه اینکه آمیخته با دروغ و وارونه است که در نهایت منجر به سردرگمی می شود.

رییس هیأت تکواندو استان زنجان حوصله و صبر و گوشه چشم داشتن به پیشوا، در مواقع غبار آلودگی اوضاع را از توصیه های بزرگان عنوان و تصریح کرد: اتفاقی که افتاد دل همه را آزرد و در این مورد کافی است که انسان خود را جای خانواده این خانم بگذاریم محال است که هیچ انسانی از این اتفاق آزرده نشود، ولی خوب دل ما زمانی بیشتر آزرده می شود که این اتفاق ملعبه دست آن هایی قرار می گیرد که سالیان سال برای سنگ اندازی در پیش پای این نظام تلاش می کنند.

وی مردمی بودن انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: دشمن نمی داند که این انقلاب همه موفقیت های خود را مرهون همین مردمی است که ما به جد شرمنده آن ها هستیم.

سپهری با تاکید بر اینکه عنوان مردم این روزها بسیار شنیده می شود، افزود: سوال در این مورد این است که مردم چه کسانی هستند آیا مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب همه موفقیت های خود را مرهون مردم است/لزوم وجود اعتراض و نقد در سطح جامعه

انقلاب همه موفقیت های خود را مرهون مردم است/لزوم وجود اعتراض و نقد در سطح جامعه