مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 12:022022-10-08اقتصادي

تخلف سرویس های مدارس در شهرکرد پیگیری شود+ نرخ کرایه در محلات مختلف


رییس کمیسیون شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر شهرکرد گفت: تا کنون تخلفاتی از جمله انعقاد قرارداد مستقیم با خانواده ها، انعقاد قرارداد خودسرانه با رانندگان با قیمت بالاتر از قیمت مصوب شورا از سوی مدارس و سوار کردن دانش آموزان بیشتر از ظرفیت .

- محمدرضا بیاتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: 19 شرکت خصوصی در حوزه حمل ونقل شهری پروانه فعالیت داشتند که در راستای سرویس مدارس هم فعالیت می کنند و 14 شرکت از این تعداد فعال است که 6 شرکت سرویس مینی بوس و 8 شرکت سرویس سواری را تامین می کنند.

رییس کمیسیون شهرسازی، حمل ونقل و ترافیک شهری شورای شهر شهرکرد افزود: 600 دستگاه سواری و 23 دستگاه مینی بوس سرویس مدارس شهر را پوشش می دهند.

عضو شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: کرایه ماهیانه سرویس های مدارس در شهر شهرکرد مشخص و تمامی شرکت های حمل و نقل موظف به رعایت نرخ کرایه ماهیانه بر اساس جدول ارسال شده به مدارس هستند.

بیاتی افزود: بر اساس این جدول برای محدوده شهر تاکسی 257 هزار، ون 236 هزار و مینی بوس 148 هزار تومان تعیین شده است، همچنین نرخ کرایه سرویس مدارس از منطقه منظریه و رحمتیه به داخل شهر و برعکس، تاکسی 268 هزار، ون 237 هزار و مینی بوس 161 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف سرویس های مدارس در شهرکرد پیگیری شود+ نرخ کرایه در محلات مختلف

تخلف سرویس های مدارس در شهرکرد پیگیری شود+ نرخ کرایه در محلات مختلف