مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 15:022022-10-10سياسي

مرکز تحقیقاتی شرکت های پارک فناوری پردیس بهره برداری شد


بیستمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس، با معرفی برترین ها برگزار و مرکز تحقیقاتی و فناوری شرکت های عضو پارک فناوری پردیس بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، بیستمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس پیش از ظهر امروز دوشنبه هجدهم مهرماه، با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، مدیران پارک و شرکت های رییس سازمان توسعه تجارت ایران به سخنرانی پرداخت.

  سپس جشنواره برترین های عضو پارک با تجلیل از برترین های یک سال اخیر شرکت های عضو این پارک ادامه یافت و در ادامه روح اله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سخنرانی کرد و در پایان این اجلاس مسوولان با حضور در نمایشگاه دائمی پارک فناوری محصولات برتر فن آوران پارک رونمایی کرده و این محصولات به نمایش درآمد.

سپس بهره برداری رسمی از مرکز تحقیقاتی و فناوری شرکت های عضو پارک که شامل بهره برداری از دو ساختمان و شرکت تازه تاسیس پارک فناوری بود انجام شد.

  لازم به ذکر است در جشنواره برترین های شرکت های دانش بنیان پارک فناوری پردیس تعداد 122 طرح مورد ارزیابی قرار گرفت که تعداد 64 شرکت در این برنامه مشارکت داشتند و تعداد 12 محصول پس از ارزیابی های نهایی تایید و در نمایشگاه سالانه پارک فناوری به نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تحقیقاتی شرکت های پارک فناوری پردیس بهره برداری شد

مرکز تحقیقاتی شرکت های پارک فناوری پردیس بهره برداری شد