مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 12:172022-10-13اقتصادي

رشد آسفالت راه های روستایی در دولت سیزدهم


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به رشد آسفالت راه روستایی، گفت: از سال گذشته تاکنون 223 کیلومتر از راه های روستایی آسفالت انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 94 کیلومتر بوده، - علی اصغر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران امروز درباره اجرای طرح های هادی در روستاهای مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهارکرد: براساس سرشماری نفوس و مسکن سال 85، از 3هزار و 671 روستا، 2هزار و 465 بالای 20 خانوار هستند.

وی با بیان اینکه براساس قانون در روستاهای بالای 20 خانوار باید طرح هادی اجرا شود، افزود: تاکنون طرح هادی در یک هزار و 129 روستاهای استان البته در برخی در یک فاز و برخی در دو فاز اجرا شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اعلام اینکه اجرای کامل طرح های هادی بستگی به اعتبار پیش بینی شده دارد، تصریح کرد: اجرای کامل طرح هادی روستاها بستگی به مسائل مختلفی ازجمله مساحت روستا و اعتبارات و سایر موارد دارد.

آسمانی مقدم یادآور شد:  میانگین شاخص اجرای طرح هادی در مازندران 47 درصد است، درصورتی که میانگین شاخص در سطح کشور بالای 55درصد است که نشان می دهد استان مازندران در اجرای طرح هادی عقب ماندگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد آسفالت راه های روستایی در دولت سیزدهم

رشد آسفالت راه های روستایی در دولت سیزدهم