مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-13سياسي

استاندار تهران: تکمیل پروژه های پردیس 15 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


برای تکمیل پروژه های نیمه کاره پردیس در حدود 15 هزار میلیارد تومان منابع نیاز داریم که در سفر رییس جمهور تأکید شده و وزیر مربوطه نیز پیگیر است اما این مورد نیاز به عزم ملی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، محسن منصوری، استاندار تهران ظهر امروز در حاشیه نشست فرمانداران استان تهران به میزبانی شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام سالگرد آغاز به کار تیم جدید استانداری تهران قرار داریم و تمام 16 فرماندار این استان، جدیدالانتصاب هستند و در دولت جدید مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه تأکیدات مقام معظم رهبری بر این است که بعد از یک مدت کار اجرایی، فعالیت ها را به طور مجدد بازخوانی و آسیب شناسی کنیم، افزود: دستور اصلی نشست امروز، آسیب شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف مجموعه استانداری و فرمانداران تابعه بود.

استاندار تهران گفت: طی یک سال گذشته با استقرار تیم جدید در استانداری تهران، اتفاقات خوبی افتاده است و نقاط قوت بسیاری در کار وجود داشته و نقاط ضعفی هم بوده که باید توسط خود مجموعه با استفاده از ظرفیت های داخلی اصلاح شود و بخش هایی از رفع مشکلات باید از قسمت های دیگر پیگیری شود، چراکه از حوزه اختیارات ما خارج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: تکمیل پروژه های پردیس 15 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

استاندار تهران: تکمیل پروژه های پردیس 15 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد