مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 18:572022-10-14بين الملل

جزییات قرارداد سوریه با روسیه برای اکتشاف نفت و گاز در دریای مدیترانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «بسام طعمه» وزیر نفت سوریه در حاشیه کنفرانس هفته انرژی روسیه از پروژه های در حال اجرا با طرف روسی در زمینه های نفت و گاز و همچنین روند اکتشاف در شرق مدیترانه سخن گفت.

- وزیر انرژی سوریه ضمن تاکید بر لزوم یافتن جایگزین برای فناوری های غربی در حوزه انرژی از دو قرارداد جدید با روسیه برای اکتشاف نفت و گاز در دریای مدیترانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بسام طعمه وزیر نفت سوریه در حاشیه کنفرانس هفته انرژی روسیه از پروژه های در حال اجرا با طرف روسی در زمینه های نفت و گاز و همچنین روند اکتشاف در شرق مدیترانه سخن گفت.

وزیر سوری در گفتگو با روسیا الیوم با تمجید از بخش انرژی روسیه گفت که وضعیت بخش انرژی جهانی در گرو وضعیت بخش انرژی روسیه است.

وی در خصوص پروژه های در حال اجرای کشورش با روسیه در حوزه انرژی گفت: پروژه های مهمی توسط طرف روسی در سوریه در حال انجام است، چه در زمینه نفت و گاز و چه در زمینه فسفات، پروژه کمپرسور های گازی در جنوب منطقه مرکزی در دست اجراست که بیش از هشتاد میلیون یورو و چند میلیارد لیره سوریه هزینه دارد.

وزیر سوریه در خصوص اکتشاف منابع انرژی در شرق مدیترانه تاکید کرد: منطقه مدیترانه شرقی از نظر ذخایر نفت و گاز به ویژه گاز غنی است و بسیاری از کشور ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات قرارداد سوریه با روسیه برای اکتشاف نفت و گاز در دریای مدیترانه

جزییات قرارداد سوریه با روسیه برای اکتشاف نفت و گاز در دریای مدیترانه