مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 21:022022-10-16بين الملل

سالیوان: بایدن هیچ برنامه ای برای دیدار با «بن سلمان» ندارد


مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا ازعدم ملاقات رییس جمهور آمریکا با ولی عهد سعودی در جریان نشست آتی «گروه-20» در اندونزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مشاور امنیت ملی رییس جمهور آمریکا غروب یکشنبه به وقت تهران از تجدید نظر ایالات متحده در روابط با عربستان  و عدم ملاقات رییس جمهور ایالات متحده با ولی عهد سعودی  در جریان نشست آتی گروه-20 در اندونزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع خبری، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفت که پس از ایستادگی عربستان در کنار نیز شبانگاه یکشنبه در این باره نوشت، به گفته یک مقام بلندپایه آمریکا،  جو بایدن در جریان نشست گروه 20 در اندونزی با محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی دیدار نخواهد کرد.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی بایدن در گفت وگو با شبکه خبری سی ان ان   گفت: بایدن  هیچ برنامه ای برای دیدار با ولیعهد عربستان ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، این نشست 15 تا 16 نوامبر ( 24 و 25  آبان) در شهر  بالی برگزار می شود.

پیش تر، جان کربی سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید گفته بود که پس از آن که اوپک پلاس  اعلام کرد تولید نفت خود را کاهش می دهد، جو بایدن در حال ارزیابی مجدد روابط ایالات متحده با عربستان سعودی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالیوان: بایدن هیچ برنامه ای برای دیدار با «بن سلمان» ندارد

سالیوان: بایدن هیچ برنامه ای برای دیدار با «بن سلمان» ندارد