مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 12:222022-10-17سياسي

ایران در فضای مجازی نه با تهدید با توطئه مواجه است/فضای مجازی باید قانونمند شود


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: وقایع چند هفته اخیر ثابت کرد که ما در فضای مجازی نه با تهدید که با توطئه مواجه هستیم و برخی به دنبال آشوب و تهدید امنیت از طریق این فضا و انتقال آن به کف و بطن جامعه بودند.

- مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در تمام دنیا امنیت جوامع با هیچ چیزی قابل معاوضه نیست و قوانین این حوزه با جدیت اجرا می شود و سطح امنیت کشور ما نیز که جز دستاوردهای در اغتشاشات اخیر یا به خطر انداختن جان و مال مردم و حتی تخطی به جان ضابطان امنیت و آتش زدن زنده مانور انتظامی دیدیم.

نماینده مردم میانه با تاکید بر لزوم برخورد جدی با هر اقدام و فرد مخل و مخرب امنیت جامعه و مردم گفت: وقایع چند هفته اخیر ثابت کرد که ما در فضای مجازی نه با تهدید که با توطئه مواجه هستیم و برخی به دنبال آشوب و تهدید امنیت از طریق این فضا و انتقال آن به کف و بطن جامعه هستند و بر همین اساس مجلس در راستای تأمین حقوق شهروندی مصمم است با افرادی که به این قصد اظهار نظر و وجهه کشور را در سطح جهانی مخدوش می کنند، برخورد کند.

وی با اشاره به بررسی ابعاد پیدا و پنهان وقایع اخیر در جلسات علنی و غیرعلنی مجلس خاطرنشان شد: نمایندگان  در این بررسی ها ضمن تاکید بر ایجاد فضا و بستری برای شنیده شدن اعتراضات، مطالبات و انتقادات به حق و قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در فضای مجازی نه با تهدید با توطئه مواجه است/فضای مجازی باید قانونمند شود

ایران در فضای مجازی نه با تهدید با توطئه مواجه است/فضای مجازی باید قانونمند شود