مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 11:572022-10-18ورزشي

کسب 2 مدال رنگی دارترهای خراسان جنوبی در مسابقات گرند پریکیس 2022 کشور


در نخستین دوره مسابقات گرند پریکس 2022 (Grand Prix) دارت کشور رجبی ها به 2 مدال خوش رنگ این رقابت ها دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده نخستین مسابقات گرند پریکس 2022 (Grand Prix) با حمایت و میزبانی انجمن دارت فراسیون انجمن های ورزشی با مغرفی برترین ها بسته شد.

در این ماراتن ملی 65 دارتر ممتاز استانهای کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی تهران در باشگاه pdcایران سیبل رقابت ها را نشانه روی کردند.

در بخش بانوان مسابقات گرند پریکس 2022 (Grand Prix)  دارت کشور 22 بازیکن به رقابت پرداختند و پس از انجام بازی های گروهی و حذفی در قالب 8 گروه برترین ها در فینال این دوره از رقابت ها که تنها مسابقه دبل شروع و دبل پایان مجموعه دارت پیشرو می باشد و از حساسیت بالایی برخوردار است نماینده خراسان جنوبی خوش درخشید.

زهرا رجبی دارترشایسته و ملی پوش خراسان جنوبی در فینال این رویداد ورزش ملی باغلبه بر لیلا مهرجو با نتیجه 5 بر 2 با گردن آویز طلایی بر سکوی قهرمانی رقابت ها ایستاد و کاپ این دوره از مسابقات را بالای سر برد.

در بخش رده بندی مسابقات گرند پریکس 2022 (Grand Prix)  قهرمانی دارت کشور دو بازیکن نوجوان و آینده دار دارت خراسان جنوبی و ایران نیز خوب ظاهر شدند، بطوری که آرنوش رجبی با برتری 4 بر 1 به زینب زارع با کسب مدال برنز رقابت ها در جایگاه سوم مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 2 مدال رنگی دارترهای خراسان جنوبی در مسابقات گرند پریکیس 2022 کشور

کسب 2 مدال رنگی دارترهای خراسان جنوبی در مسابقات گرند پریکیس 2022 کشور