مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 16:572022-10-18سياسي

توسعه گردشگری منوط به داشته های فرهنگی و قومیتی است


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با اشاره به اثرات خشکسالی سنوات گذشته بر زندگی مردم به ویژه جامعه روستایی و عشایری، توجه به ظرفیت های گردشگری را راهکاری برای مقابله با اثرات خشکسالی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد فرخ زاده امروز در جشنواره عشایری که در یکی از روستاهای عشایرنشین فارس برگزار شده است، گفت: ایجاد انگیزه و توجه به مطالبات به حق جامعه عشایری می تواند زمینه اتحاد ملی و نقش بخشی اقوام در اداره استان در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، سیاسی و امنیتی را به دنبال داشته باشد.

 فرخ زاده، حلقه مفقوده زندگی شهری را بی هویتی نشات گرفته از نسخه های غیر بومی و غیر ایرانی دانست و افزود: گسست بین نسلی و بحران های هویتی به ویژه در نسل نوجوان که با فناوری های نوظهور مانوس شده اند افزایش یافته و این پدیده ناشی از کم توجهی به میراث ناملموس و میراث فرهنگی معنوی بوده و لازم است متولیان فرهنگی تدابیر لازم برای انتقال داشته های غنی نسل های گذشته به نسل جدید به زبان روز و متناسب با ذائقه جوانان بیندیشند.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در جریان ارائه تحقیقات تاریخی و میدانی یکی از فرهیختگان محل، در خصوص تاریخچه روستای شرف آباد بر حفظ و صیانت از منابع طبیعی، محیط زیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گردشگری منوط به داشته های فرهنگی و قومیتی است

توسعه گردشگری منوط به داشته های فرهنگی و قومیتی است