مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 19:172022-10-18ورزشي

بازداشت چهار مربی ورزشی در همدان


چهار نفر از مربیان ورزشی استان همدان در جریان اغتشاشات اخیر، بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بازداشت چهار مربی در جریان اغتشاشات اخیر در استان خبر داد.

علی حقیقی سه شنبه 26 مهرماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار کرد: چهار نفر از مربیان ورزشی استان همدان در جریان اغتشاشات اخیر، بازداشت شدند.

امیدواریم مشکل حل شود چراکه دوست نداریم از جامعه ورزش شخصی وارد این جریانات شود همچنین فضای مجازی ورزشکاران استان رصد می شود چراکه آینده این افراد تحت تأثیر قرار می گیرد.

وی در پاسخ به خبرنگار ایسنا پیرامون وضعیت سایت کمپ های تیم ملی در همدان، توضیح داد: تلاش هایی برای سایت کمپ های تیم ملی صورت گرفت، اما باید بیشتر روی آن کار می کردند و ظرفیت کل استان را درنظر می گرفتند تا اطلاعات به صورت خام نباشد.

حقیقی با بیان اینکه این سایت به اهداف خود نرسیده است، ادامه داد: همدان از نظر ورزشی، گردشگری و شرایط جغرافیایی، سرآمد است و تلاش کردیم نواقص آن را برطرف کنیم بنابراین نیازمند همکاری با حوزه گردشگری هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در رابطه با المپیاد استعداد های برتر ورزشی کشور، گفت: ورزشکاران استان همدان در 24 رشته و در تمام رشته های المپیاد ورزشی شرکت کردند و 300 نفر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت چهار مربی ورزشی در همدان

بازداشت چهار مربی ورزشی در همدان