مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 09:472022-10-19سياسي

مسجدی ها از نیروی انتظامی تهران تقدیر کردند+عکس و فیلم


امام جماعت مسجد مظهری محله منیریه تهران گفت: برای روحیه دادن به نیروی انتظامی و تقدیر و تشکر از آنان که این روزها مظلوم واقع شده اند، جمعی از نمازگزاران و ائمه جماعت تهران با حضور در کلانتری از آنان تقدیر کردند.

- حجت الاسلام محمدهادی عاشق حسینی امام جماعت مسجد مظهری محله نیروی انتظامی صورت گرفت، تلاش شد تا این نیروی فداکار و خدوم و مظلوم کشور را تضعیف کنند؛ به همین خاطر جمعی از نمازگزاران و مسجدی های محله منیریه تصمیم گرفتیم تا با حضور در کلانتری از این نیروی خدمت گزار تقدیر کنیم.

50 - 60 نفر از نمازگزاران منیریه از نیروی انتظامی تقدیر کردند وی افزود: در راستای تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی تعداد از ائمه جماعت منطقه 11 تهران که محله منیریه است با حضور 50 - 60 نفر از نمازگزاران و امامان جماعت مساجد منطقه در سرکلانتری منطقه حضور پیدا کردند و از نیروهای انتظامی تشکر کردند.

به نیروی انتظامی ظلم شد عاشق حسینی با اشاره به اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری در حوادث اخیر به نیروی انتظامی ظلم بسیار شد، گفت: وظیفه مؤمنین و نمازگزاران منطقه بود تا از نیروی انتظامی که همواره در شادی و غم مردم نقش اول را ایفا می کنند، تقدیر کنند.

هدف ما روحیه دادن به نیروی انتظامی بود امام جماعت مسجد مظهری محله منیریه با اعلام اینکه این اقدام برای تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجدی ها از نیروی انتظامی تهران تقدیر کردند+عکس و فیلم

مسجدی ها از نیروی انتظامی تهران تقدیر کردند+عکس و فیلم