مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-21اقتصادي

وحیدی: بهتر است تمام نمایشگاه ها در شهر آفتاب برگزار شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته و در جمع خبرنگاران درباره امکان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تامین اتوبوس .

- وزیر کشور با اشاره به ظرفیت های نمایشگاه شهرآفتاب گفت: بهتر است نمایشگاه ها در این مجموعه برگزار شود تا مزاحمتی در مرکز شهر برای شهروندان پیش نیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری ماشین آلات و صنایع وابسته و در جمع خبرنگاران درباره امکان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تامین اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل شهری اظهار کرد: بخش خصوصی مورد حمایت ماست و در بحث اتوبوس، مینی بوس، میدل باس و ون قرارداد های متعددی منعقد کرده ایم.

وی افزود: به مقداری که درصد تولید داخل توسط تولید کننده بالا رود، حمایت های خود را بیشتر خواهیم کرد.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره انتقاد بخش خصوصی نسبت به تسهیل گری وزارت کشور در ارتباط با شهرداری ها گفت: در حال حاضر انتقادی ندارند، چون نزدیک به 10 هزار قرارداد با بخش خصوصی داریم که تا به حال همچین قرارداد هایی وجود نداشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: بهتر است تمام نمایشگاه ها در شهر آفتاب برگزار شود

وحیدی: بهتر است تمام نمایشگاه ها در شهر آفتاب برگزار شود