مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مهر 1401 ساعت 19:572022-10-21سياسي

ایران با عامل ایجاد هرگونه ناامنی دریایی قاطعانه برخورد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین استقبال از هشتاد و چهارمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش اعزامی به آب های آزاد و بین المللی پیش از ظهر امروز با حضور امیر دریادار «شهرام ایرانی» در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس برگزار شد .

- امیر ایرانی گفت: جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه در منطقه با هرگونه حرکتی که موجب به خطر افتادن امنیت و ایمنی دریانوردی شود، برخورد قاطع و کوبنده خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین استقبال از هشتاد و چهارمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش اعزامی به آب های آزاد و بین المللی پیش از ظهر امروز با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس برگزار شد و کارکنان ناوگروه 84 نداجا، با استقبال گرم فرماندهان و خانواده هایشان، به مهین بازگشتند.

امیر دریادار ایرانی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ناوگروه 84 نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس ها به ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد که عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا در بیاورد و در جایی که توسط نیرو های غیرموجهِ حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این به طور مستقیم در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با عامل ایجاد هرگونه ناامنی دریایی قاطعانه برخورد می کند

ایران با عامل ایجاد هرگونه ناامنی دریایی قاطعانه برخورد می کند