مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 12:302022-10-27سياسي

چهارمحال و بختیاری به کارگاه سازندگی تبدیل شده است


استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای برنامه ریزی استان به تکمیل پروژه های نیمه کاره تاکید کرد و اجرای مصوبات جلسه قبل و مصوبات جدید را مهم دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون در همه حوزه ها از جمله حل شدن مشکل آب شهرکرد، جذب اعتبار و .

کار جهادی شد، گفت: پروژه ها بازدید می شوند و تذکرات روی کاغذ نمی مانند بلکه پیگیری و با حساسیت دنبال می شود که خوشبختانه امروز استان به یک کارگاه فعال سازندگی تبدیل شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مصوب شود مبادله تفاهم نامه ها با شیب ملایم تمام شوند، افزود: از تبادل 200 موافقتنامه در سال جاری 26 مورد باقی مانده است که یک عدد آن هم زیاد است و اگر به موقع انجام نشود و اعتبار جذب نشود مصوبات برای آخر سال جمع می شود پس به درستی باید جذب اعتبار کنید تا پروژه های نیمه تمام نمانند.

پیگیری ماده 56 و جذب اعتبار  حیدری با اشاره به اینکه چند ظرفیت جدید برای استان در نظر گرفته شده که باید از آن ها استفاده شود، توضیح داد: ظرفیت ماده 56 که تا به حال از این ظرفیت استفاده نکرده ایم امسال عملیاتی شد و یک هزار و 300 و 50 میلیارد تومان برای استان شامل 800 میلیارد در حوزه جاده و 550 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری به کارگاه سازندگی تبدیل شده است

چهارمحال و بختیاری به کارگاه سازندگی تبدیل شده است