مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 21:452022-10-28سياسي

امام جمعه اهل تسنن مانه وسملقان: جنایت شیراز دلیلی بر شکست فتنه انگیزی دشمنان بود


امام جمعه اهل سنت کهنه جلگه مانه و سملقان گفت: آمریکا و اسراییل و برخی زیر دستانشان که در ماه های اخیر اقدام به ایجاد نفاق کردند اما نتوانستند در مقابل ملت فهیم ایران ایستادگی کنند و به همین دلیل این حادثه مذبوحانه را رقم زدند.

- حاج محمد آخوند خادمی، امام جمعه اهل سنت کهنه جلگه مانه و سملقان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) از سوی گروهک های تکفیری اظهارکرد: تفرقه انداختن بین مسلمین یکی از اهداف شوم دشمنان قسم خورده مسلمان ها است اما دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد که بتوانند با چنین اعمال ناپسند و شومی در صفوف مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.

وی گفت: هموطنان عزیزمان در شیراز کاملاً مظلومانه و غافلگیرانه به دست تکفیری های خبیث به خاک و خون کشیده شدند که دیدن تصاویر خونین این زائرین قلب ما را اندوهگین و متأثر کرد.

امام جمعه اهل سنت کهنه جلگه مانه و سملقان افزود: آمریکا و اسراییل و برخی زیر دستانشان که در ماه های اخیر اقدام به ایجاد نفاق و دودستگی و اغفال و آموزش برخی جوانان فریب خورده کرده و سعی در برهم زدن امنیت کشور و ایجاد اغتشاش داشتند؛ نتوانستند در مقابل ملت فهیم ایران ایستادگی کنند و مردم با بصیرت و پیروی از رهبرعظیم الشأن تمامی توطئه های این فتنه گران را نقش برآب کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل تسنن مانه وسملقان: جنایت شیراز دلیلی بر شکست فتنه انگیزی دشمنان بود

امام جمعه اهل تسنن مانه وسملقان: جنایت شیراز دلیلی بر شکست فتنه انگیزی دشمنان بود