مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 09:252022-10-29سياسي

بانک های خسیس بوشهر صدای استاندار را درآورد!/ وام ازدواج و فرزندآوری را سریع بدهید


عقب ماندگی در پرداخت تسهیلات به حوزه ازدواج و فرزندآوری که برخی بانک های استان بوشهر داشته اند باید جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده صبح امروز در جلسه ستاد جوانی جمعیت و ثبت وقایع حیاتی با محکوم کردن جنایات دشمنان و تسلیت شهادت زائران در عملیات تروریستی شاه چراغ شیراز اظهار داشت: دشمنان که در ابعاد گوناگون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ایجاد آشوب علیه و فرزندآوری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: عقب ماندگی در پرداخت تسهیلات به حوزه ازدواج و فرزندآوری که برخی بانک های استان بوشهر داشته اند باید جبران شود.

محمدی زاده با اشاره به تقدیر از بانک ها که خوب عمل کرده اند افزود: بانک ها که در پرداخت تسهیلات در دو بخش یاد شده ضعیف عمل کرده اند باید در فرصت باقیمانده تا پایان سال جاری این عقب ماندگی را جبران کنند.

وی خدمات در حوزه واگذاری زمین و مسکن سازمانی به جوانان بر اساس قانون را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بر اساس آمار ثبت و احوال استان بوشهر باید مشکل واگذاری زمین و مسکن به جامعه هدف برطرف شود.

استاندار بوشهر راه اندازی قرارگاه جمعیت شهرستان ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: شهرستان ها که قرارگاه جمعیتی آنان دچار عقب ماندگی است خودشان را بروز کنند و جلسات تشکیل دهند و بر روی عوامل اصلی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های خسیس بوشهر صدای استاندار را درآورد!/ وام ازدواج و فرزندآوری را سریع بدهید

بانک های خسیس بوشهر صدای استاندار را درآورد!/ وام ازدواج و فرزندآوری را سریع بدهید