مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 10:202022-10-29اقتصادي

پروژه های شهرداری محمود آباد نمونه بر اساس نیاز شهر و شهروندان تعریف و اجرا می شود


در شش ماهه اول سال جاری پروژه ها و اقدامات موثری در بخش های مختلف به ویژه حوزه عمرانی صورت گرفته که بر اساس نیاز شهر و شهروندان می باشد.

- مهدی بهشتی مقدم در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری با همراهی شورای اسلامی شهر و شهروندان، اقدامات موثری در بخش های مختلف به ویژه حوزه عمرانی صورت گرفت.

وی با اشاره به بودجه 22 میلیارد تومانی شهرداری محمود آباد نمونه تصریح کرد: بر اساس آمارها و با توجه به اقدامات صورت گرفته در حال حاضر 38 درصد از میانگین بودجه مصوب شش ماهه جلوتر هستیم و این نشانگر آن است که علیرغم آنکه در سال های اخیر هزینه ها افزایش و نسبت بودجه جاری به عمرانی در شهرداری ها بیشتر شده و توازن بهم خورده، سعی ما این بوده است با برنامه ریزی دقیق و مدون این توازن را برقرار کنیم.

شهردار محمود آباد نمونه در ادامه با تشریح عملکرد شش ماهه شهرداری گفت: طرح بحث بهسازی و روکش آسفالت معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و هشتصد میلیون تومان به انجام رسید که موجب رضایت شهروندان شد.

ضمن آنکه سهمیه قیر سال های 98 و 99 شهرداری احصا نشده بود، با همکاری استانداری قزوین این سهمیه احصا شد و توانستیم قریب به 48 هزار متر مربع آسفالت، بهسازی و روکش انجام دهیم که این حجم تقریبا تمامی شهر را در برگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شهرداری محمود آباد نمونه بر اساس نیاز شهر و شهروندان تعریف و اجرا می شود

پروژه های شهرداری محمود آباد نمونه بر اساس نیاز شهر و شهروندان تعریف و اجرا می شود