مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 18:552022-10-29دانش

افاضات نسنجیده!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی پیوندی؛ طی چند هفته اخیر کشور عزیزمان ایران شاهد برخی فتنه ها و حرکات آشوبگرانه بوده که البته معتقدیم همین فتنه ها چهره واقعی، - طی چند هفته اخیر کشور عزیزمان ایران شاهد برخی فتنه ها و حرکات آشوبگرانه بوده که البته معتقدیم همین فتنه ها چهره واقعی، ضد ایرانی و ضد میهنی مدعیان دروغین وطن دوستی را نمایان ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی پیوندی؛ طی چند هفته اخیر کشور عزیزمان ایران شاهد برخی فتنه ها و حرکات آشوبگرانه بوده که البته معتقدیم همین فتنه ها چهره واقعی، ضد ایرانی و ضد میهنی مدعیان دروغین وطن دوستی را نمایان ساخته و همچنین خباثت و شرافت نداشته دشمنان اسلام، انقلاب و مردم غیور ایران را بیش از پیش بر همگان آشکار می کند.

اما نکته مهمی که در خصوص فتنه کنونی وجود دارد، هماهنگی بی سابقه عناصر داخلی و خارجی برای نبرد تمام عیار رسانه ای جهت دمیدن در آتش اغتشاشات است که برخی هنرمندان هم از این قافله عقب نماندند.

البته امیدواریم اظهار نظر های غیرحرفه ای از روی دلسوزی باشد نه به قصد بازی با روح و روان مردم یا خدای ناکرده دلخوش کردن به وعده های فریبنده و پوچ دشمنان قسم خورده ایران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افاضات نسنجیده!

افاضات نسنجیده!