مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت 17:502022-11-01سياسي

بنیاد مسکن کار را در سایه خوش متوقف کرده است/ منتظر ابلاغ تسهیلات دولت هستیم


بنیاد مسکن از دو هفته قبل عملا تمامی کارها در سایه خوش را متوقف کرده و مردم از این وضعیت بسیار نگران و ناراحت هستند.

- بیابان رو عضو شورای روستای سایه خوش عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بنیاد مسکن بدلیل ابلاغ نشدن اعتبارات زلزله از سوی دولت دو هفته ای است که تمامی خودروها و پیمانکاران خود را از سطح روستا جمع کرده و رفتن بنیاد مسکن سبب نگرانی عمیق مردم شده است.

وی افزود: هفته گذشته با همراهی آقای جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا کردیم و در آن جا با پیگیری ایشان مقرر شد تا نامه اعتبارات سریع تر به هیأت وزیران ارسال شود که همان روز اطلاع دادند که نامه سازمان برنامه و بودجه به هیأت وزیران ارسال شده است.

به گفته بیابان رو، امروز (10 آبان) پیگیر آخرین وضعیت تسهیلات زلزله از طریق استانداری هرمزگان شدم که اعلام کردند هیأت وزیران وام ها را تصویب کرده و ظرف چند روز آینده به استان ابلاغ می شود.

این عضو شورای روستای سایه خوش همچنین عنوان کرد: آقای جباری نماینده مردم غرب استان به همراه آقای آرامی و آقای رییسی در جلسه با سازمان برنامه و بودجه بشدت از مشکلات زلزله زدگان و از دست رفتن زمان بازسازی منازل مردم در شرایط مناسب هوایی در پاییز و زمستان سخن گفتند و ما امیدواریم که سریع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن کار را در سایه خوش متوقف کرده است/ منتظر ابلاغ تسهیلات دولت هستیم

بنیاد مسکن کار را در سایه خوش متوقف کرده است/ منتظر ابلاغ تسهیلات دولت هستیم