مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-03سياسي

وزارت دفاع: پیشرفت کشور به برکت حماسه های از جنس 13 آبان رقم خورده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام کرد: گرامیداشت این روز، - وزارت دفاع اعلام کرد: پیشگامی در پیشرفت کشور، نقش آفرینی بسیار مؤثر در جبهه مقاومت و مبارزه دائمی و فعال با استکبار جهانی به برکت حماسه های مردمی از جنس سیزده آبان رقم خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت یوم الله 13 آبان اعلام کرد: گرامیداشت این روز، نمادی از وحدت امت اسلامی، ظلم ستیزی، استقلال طلبی، آزادی خواهی، ایستادگی و مقاومت همه مظلومان جهان در برابر زیاده خواهی و سیاست های ننگین و غیر انسانی استکبار جهانی است.

در متن این بیانیه آمده است: سیزده آبان سندی ماندگار و پر افتخار از آزادی و استقلال خواهی، عدالت جویی و ظلم ستیزی نسلی است که ایثار و از خودگذشتگی، مقاومت و پایداری در حفظ ارزش های دینی و ملی را از پیر و مراد روشن ضمیر خویش، امام خمینی (ره) فرا گرفته است و همواره در این سال ها با همه فراز و نشیب ها در اعتلای آموزه های ناب و نورانی انقلاب اسلامی گام برداشته است.

سیزده آبان ظهور اراده ملتی است که هیچگاه از نثار جان و مال خود در راه انقلاب اسلامی دریغ نکردند و این اقتدار و عزت را به بهای خون هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع: پیشرفت کشور به برکت حماسه های از جنس 13 آبان رقم خورده

وزارت دفاع: پیشرفت کشور به برکت حماسه های از جنس 13 آبان رقم خورده