مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-04سياسي

شهرک جهان نما پس از 12 سال صاحب مسجد می شود


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز از پیگیری مشکلات اهالی شهرک جهان نما خبر داد و گفت: مسجدی که 12 سال از گودبرداری زمین آن می گذرد پیگیری و به زودی تکمیل می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین امید کولیوند، دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از برطرف شدن موانع ساخت وساز مسجد در شهرک جهان نما خبر داد.

وی افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازشورای امر به معروف ونهی از منکر، مسجد امیرالمومنین علیه السلام و گروه مطالبه گری حضرت قاسم ابن الحسن علیه السلام مبنی بر نداشتن مسجد در شهرک جهان نما، به جهت پیگیری این مسئله بازدید از شهرک جهان نما صورت گرفت و بررسی مشکلات مربوطه در دستورکار قرار گرفت.

این مقام مسؤول اضافه کرد: دز این میان متوجه شدیم متاسفانه زمینی که اختصاص به مسجد داده شده است، گود برداری اولیه شده است قریب به 12 سال است، به حال بلاتکلیف مانده است؛ مردم این شهرک در یک سوله کاملا غیر ایمن، فاقد امکانات اولیه و باظرفیت بسیار کم اقامه نماز جماعت می کنند.

وی با بیان اینکه مسئله با شهردار کرج مطرح و دستور رسیدگی از سوی مسؤولان شهر داده شد، ادامه داد: پس از بررسی ها و شنیدن مطالبات مردم، شهردار کرج، دستور برطرف شدن موانع ساخت وساز مساجد را صادر و اذعان کرد در صورتی که در زمین گود برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک جهان نما پس از 12 سال صاحب مسجد می شود

شهرک جهان نما پس از 12 سال صاحب مسجد می شود