مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-04فرهنگي

اعلام جزییاتی رسمی از نحوه برگزاری جشنواره فیلم کودک


دبیر سی وپنجمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اعلام کرد که برگزاری سالانه جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان ادامه دارد اما امسال شرایط برای برپایی آن به صورت رقابتی در موعد مقرر فراهم نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نشست هم اندیشی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با دبیران ادوار گذشته این رویداد شامگاه سه شنبه 10 آبان 1401 با حضور علیرضا رضاداد، مهدی مسعودشاهی، سیداحمد میرعلایی، مسعود احمدیان و مجید شاه حسینی برگزار شد و گزارش آن امروز جمعه 13 آبان منتشر شده است.

در ابتدای این دیدار سیدمهدی جوادی ـ مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ـ با ابراز خرسندی از فراهم شدن فرصت برگزاری چنین نشستی، اظهار کرد: استنباط من این است که همه ما در فارابی حکم دونده های دوی امدادی را داریم که از تجربیات گذشته باید استفاده کنیم تا مسیر پیش رو را با موفقیت طی و افق جدیدی را خلق کنیم.

بنابراین این جلسه فرصت مغتنمی است تا تاکید کنیم که اگر نهال بارور جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان سی و پنج ساله شده است، ادوار گذشته خود را مرهون زحمات این دوستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییاتی رسمی از نحوه برگزاری جشنواره فیلم کودک

اعلام جزییاتی رسمی از نحوه برگزاری جشنواره فیلم کودک