مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 08:502022-11-05سياسي

اختصاص اعتبارات پژوهشی امسال استان به موضوعات اجتماعی و فرهنگی


رییس گروه پژوهش و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از اختصاص اعتبارات پژوهشی موضوع بند هـ ‍‍‍‍‍‍‍‍ تبصره 9قانون بودجه 1401 به موضوعات اجتماعی و فرهنگی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس گروه پژوهش و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد از اختصاص اعتبارات پژوهشی موضوع بند هـ ‍‍‍‍‍‍‍‍ تبصره 9قانون بودجه 1401 به موضوعات اجتماعی و فرهنگی خبر داد.

مهدی دهقان منشادی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به پیشنهاد مطرح شده در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده و همچنین تاکید استاندار یزد مبنی بر اهمیت نقش پژوهش در حل مسائل اجتماعی و فرهنگی استان و نیز مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مقرر شد در سال جاری اعتبارات پژهشی موضوع بند هـ تبصره 9 قانون بودجه 1401 به موضوعات اجتماعی و فرهنگی اختصاص یابد.

وی افزود: بدین منظور با انجام مکاتبه یا تشکیل نشست های مختلف، نیازهای پژوهشی حوزه اجتماعی و فرهنگی با نظر دستگاه های اجرایی و نهادهای مربوطه و نیز نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی احصا شد.

رییس گروه پژوهش و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد یادآور شد: از جمله جلساتی که در این زمینه تشکیل شد می توان به نشست هم اندیشی با دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشی نشین شهر یزد جهت طرح موضوعات اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبارات پژوهشی امسال استان به موضوعات اجتماعی و فرهنگی

اختصاص اعتبارات پژوهشی امسال استان به موضوعات اجتماعی و فرهنگی