مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-05سياسي

زنان ایرانی نماد شرافت و عزت هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه زنان ایرانی نماد شرافت و عزت هستند گفت: زنان لرده نگینی از گوهرهای گران بهای تاریخ زنان و جمعیت زنان ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح شنبه در همایش ملی نقش زنان ایران در مبارزات ضد استعماری اظهار داشت: انگلیسی ها در سال 1294 هجری شمسی برای سلطه در جنوب ایران به این منطقه حمله کردند.

وی اضافه کرد: انگلیسی ها حکمرانی را در دست گرفتند و می خواستند از طریق استان بوشهر به مرکز ایران دست یابند.

عالمانی بزرگ این خطه از جمله علامه بلادی بوشهری، اهرمی، حجت، برازجانی، دشتی و… در عرصه فرهنگی و خط مقاومت حکم به وجوب دفاع سخت و نرم دادند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه علمای استان بوشهر پیشگام مبارزه بودند افزود: سردارانی چون رییس علی دلواری در خط اول مقامت ایستادگی کردند و در این مسیر به شهادت رسیدند و سردار بزرگ منطقه همچون غضنفرالسلطنه برازجانی، زائر خضر خان خط مقاومت تشکیل دادند و نگذاشتند انگلیس از کرانه خلیج فارس به مرکز ایران دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه انگلیسی ها در سال 1295 شکست خوردند، ادامه داد: انگلیسی ها در مهرماه 1297 بار دیگر پس از تجدید قوا به منطقه سربست چغادک حمله کردند و مردم، روحانیت، سرداران و مبارزان در مقابل ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان ایرانی نماد شرافت و عزت هستند

زنان ایرانی نماد شرافت و عزت هستند