مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-07بين الملل

گاردین: رابطه روسیه و ایران عمیق تر شده است


علی رغم تلاش غرب برای منزوی کردن روسیه، یک روزنامه انگلیسی گزارش کرده است که پس از جنگ اوکراین، رابطه میان روسیه با ایران و کره شمالی بیش از پیش عمیق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه پس از آغاز عملیات نظامی تلاش کردند تا با عرضه تسلیحات سبک و سنگین و تشدید فشارهای تحریم ها، مسکو را در جامعه بین المللی منزوی کنند، اما آن طور که روزنامه انگلیسی گاردین نیز گزارش کرده است، اتحاد میان مسکو و تهران و پیونگ یانگ بیش از پیش تقویت شده است.

در این گزارش آمده است که همگرایی نظامی و دیپلماتیک میان روسیه و دو کشور ایران و کره شمالی پس از جنگ اوکراین تا حد زیادی افزایش یافته است.

گاردین سپس به نقل از یک کارشناس ادامه داد که روسیه احتمالاً در صدد است از طریق تأمین مهمات از کشور کره شمالی و کشورهای دیگر، تولید و عرضه مهمات توپخانه ای خود را تثبیت کند تا کمبودهای تولید کارخانه های مهمات سازی خود را جبران کند.

این روزنامه انگلیسی مدعی شده است، آن طور که از شواهد پیدا است جنگ اوکراین احتمالاً تا سال آینده میلادی ادامه خواهد داشت.

طبق این گزارش، جدیدترین ارزیابی اطلاعاتی ایالات متحده در خصوص خرید مهمات روسیه از کره شمالی که روز چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد، مدعی است که احتمالاً کره شمالی تلاش می کند از طریق کشوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: رابطه روسیه و ایران عمیق تر شده است

گاردین: رابطه روسیه و ایران عمیق تر شده است