مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:402022-11-07اقتصادي

بار قاچاق 850 میلیونی در بوشهر کشف شد


محموله پارچه قاچاق به ارزش 850 میلیون تومان در عسلویه توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان عسلویه در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، پس از رصد و شناسایی یک دستگاه کامیون 10 چرخ حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی عسلویه به استان همجوار، آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در مقابله با قاچاق افزود: در بازرسی از این خودرو 165 طاقه پارچه به مارک های و اندازه های مختلف قاچاق، کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سردار سوسنی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 850 میلیون تومان برآورد کردند، تصریح کرد: اقلام کشف شده به اداره تعزیرات تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: مقابله با قاچاق را به عنوان یک اولویت و برنامه مهم در دستور کار داریم و در این راستا شاهد کشفیات گسترده ای هستیم.

وی افزود: از مردم هم می خواهیم که برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار قاچاق 850 میلیونی در بوشهر کشف شد

بار قاچاق 850 میلیونی در بوشهر کشف شد