مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-07سياسي

روایتی از گروه جهادی شهید صیاد شیرازی/ ایجاد 30 شغل خانگی در منطقه محروم یزد


مدیرگروه جهادی شهید صیاد شیرازی با اشاره به اهمیت مشارکت خوب زنان پایگاه بسیج نجمه خاتون یزد، گفت: با اعتبار شخصی ماهانه هر نفر 10 هزار تومان صندوق قرضه الحسنه ایجاد و بعد از سه سال موفق به ایجاد 30 شغل خانگی در منطقه کم برخوردار حسن آبان یزد شدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت های مثبت و قابل توجه ای انجام می دهند که هر کدام از آنها در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

 یکی از این فعالیت ها تلاش برای ایجاد کسب و کار و رونق کار در خانه بین بانوان است که با راه اندازی صندوق قرض الحسنه حضرت معصومه(س) توسط بانوان یکی از محلات شهر یزد  این مهم تقویت و جانی مضاعف گرفته است.

خانم عباسی زاده مدیر صندوق قرض الحسنه حضرت معصومه(س) و فرمانده پایگاه مقاومت خوبی گرفت.

مدیر صندوق حضرت معصومه (س) با بیان این که سامانه یارا که صندوق حضرت معصومه (س) در آن ثبت شده زیرمجموعه بسیج است، گفت: در طول سال تعداد زیادی را برای دریافت وام معرفی می کنیم و بسیج از ما حمایت خوبی می کند.

عباسی با بیان این که تمام فعالیت های ما در قالب گروه جهادی شهید صیاد شیرازی انجام می شود، تصریح کرد: افرادی که اشتغالی ایجاد می کنند نیازمند بازار فروش هستند و ما سعی می کنیم با کمک بسیج سازندگی در طول سال نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از گروه جهادی شهید صیاد شیرازی/ ایجاد 30 شغل خانگی در منطقه محروم یزد

روایتی از گروه جهادی شهید صیاد شیرازی/ ایجاد 30 شغل خانگی در منطقه محروم یزد