مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-08اجتماعي

افزایش ناوگان حمل ونقل عمومی در اولویت شهرداری تبریز است


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش زمان انتظار سفر در اولویت برنامه های شهرداری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش زمان انتظار سفر در اولویت برنامه های شهرداری است.

یعقوب وحیدکیا، در گفت وکو با خبرنگاران، اظهار کرد: تبریز با دو میلیون نفر جمعیت نیازمند مدیریت علمی و به روز سفرهای درون شهری است.

در سه سال اخیر اپیدمی کرونا تمام فعالیت های شهری مخصوصاً حمل و نقل را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: از سال 83 ناوگان بخش خصوصی اتوبوسرانی ایجاد و قبل از کرونا با 500 دستگاه اتوبوس در حال فعالیت بود اما یکی از تبعات کرونا در بخش خصوصی ناوگان اتوبوسرانی که خود تامین کننده منابع مالی بود، تاثیر گذاشت و بخشی از این ناوگان بعد از 10 سال قادر به ادامه فعالیت نشد.

250 دستگاه از بخش خصوصی انصراف داده و از ناوگان خارج شدند که بعد از کرونا با افزایش سفرهای درون شهری کمبود این ناوگان چشمگیر بود.

وی گفت: از ابتدای سال جاری با برنامه ریزی های جامع به شکل جدی دنبال تامین کمبود ناوگان بخش خصوصی و همچنین خود شرکت اتوبوسرانی هستیم و در این راستا 156 دستگاه که 17 دستگاه آن مینی بوس است، به ناوگان اضافه شده که بخشی از نیازها را مرتفع کرده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ناوگان حمل ونقل عمومی در اولویت شهرداری تبریز است

افزایش ناوگان حمل ونقل عمومی در اولویت شهرداری تبریز است