مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-09سياسي

امسال 4,500 میلیارد ریال برای توسعه شهرستان سامان تصویب شد


در سال جاری 4 هزار و 500 میلیارد ریال برای توسعه این شهرستان تصویب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی گنجعلی شامگاه سه شنبه در شورای اداری شهرستان سامان بیان کرد: از این مبلغ 4 هزار میلیارد ریال مختص اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری و 500 میلیارد ریال از محل تملک دارایی های سرمایه ای است.

وی با اشاره به لزوم تبیین عملکرد یک سال اخیر دولت سیزدهم در شهرستان سامان افزود: در این مدت در بخش های عمرانی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

گنجعلی تسریع در روند توسعه و پیشرفت شهرستان سامان را ضروری اعلام و تصریح کرد: سرعت بخشی به روند تکمیل و ارتقای طرح های گردشگری، جهاد کشاورزی و زیرساخت از مهم ترین دغدغه های مسئولان این شهرستان به شمار می رود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث فرهنگسرای سامان از 12 سال گذشته و پیشرفت فیزیکی 40 درصدی این طرح یادآور شد: برای تکمیل و بهره برداری فرهنگسرای سامان 400 میلیارد ریال درخواست و در اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: با توجه به اقدامات مطلوب دولت سیزدهم در یک سال اخیر قرارگاه تبیینی عملکرد دولت در استان راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 4,500 میلیارد ریال برای توسعه شهرستان سامان تصویب شد

امسال 4,500 میلیارد ریال برای توسعه شهرستان سامان تصویب شد