مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-09بين الملل

روایت روزنامه الجمهوریه از دیدار سفیر ایران در لبنان با ولید جنبلاط


یک روزنامه لبنانی در گزارشی به جزییات دیدار روز سه شنبه سفیر ایران در لبنان و رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه این کشور پرداخت.

- یک روزنامه لبنانی در گزارشی به جزییات دیدار روز سه شنبه سفیر ایران در لبنان و رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه این کشور پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الجمهوریه در گزارشی نوشت که بعد از ایجاد پل های ارتباطی میان حزب الله و حزب ولید جنبلاط و رفتن هیاتی از حزب الله به کلیمنصو (منطقه محل اقامت جنبلاط) و همچنین بعد از دیدار جنبلاط و نبیه بری، رییس پارلمان لبنان در عین التینه، مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان که مدت زیادی از روی کار آمدنش به عنوان سفیر در بیروت نگذشته است به دیدار ولید جنبلاط، رییس حزب سوسیالیت ترقی خواه لبنان رفت.

در این گزارش آمده است که علیرغم اینکه این دیدار بیشتر تشریفاتی و تعارفی بود زیرا اولین دیدار سفیر ایران و ولید جنبلاط است اما در سایه تحولات داخلی و منطقه ای خالی از بحث داغ سیاسی نبود.

این روزنامه می نویسد که دیدار جنبلاط و مهمان ایرانی اش در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد و در این دیدار درخصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در لبنان تبادل نظر شد، البته دو طرف به جزییات این مساله نپرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت روزنامه الجمهوریه از دیدار سفیر ایران در لبنان با ولید جنبلاط

روایت روزنامه الجمهوریه از دیدار سفیر ایران در لبنان با ولید جنبلاط