مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:402022-11-09سياسي

ترویج کتابخوانی از رویکرد های دوران تحولی رسانه ملی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، حسین قرایی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما، - حسین قرایی بیان کرد: ترویج کتابخوانی یکی از رویکرد های دوران تحولی رسانه ملی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، حسین قرایی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما، ترویج کتابخوانی را یکی از رویکرد های دوران تحولی رسانه ملی دانست.

وی در تشریح این رویکرد به برخی فعالیت های یک سال اخیر دوره جدید مدیریت رسانه ملی در حوزه کتاب پرداخت و گفت: پوشش زنده و مستمر رخداد های نمایشگاه کتاب تهران که در اردیبهشتماه برگزار شد، حضور رییس سازمان صداوسیما در این نمایشگاه و برگزاری اولین جلسه مدیران جدید شبکه های سیما در نمایشگاه کتاب، گوشه هایی از این توجه خاص است.

وی با تأکید بر توجه خاص رییس سازمان صداوسیما به ترویج کتابخوانی اظهار کرد: دکتر جبلی در تمام جلسات، کتابی را به حاضران معرفی می کند که ازجمله آن ها می توان به معرفی کتاب رسول مولتان درباره زندگی شهید رحیمی، رایزن فرهنگی ایران در مولتان پاکستان در نشست رایزنان فرهنگی و معرفی کتاب پاییز آمد خاطرات همسر شهید یوسفی در دومین نشست افق تحول مدیران رسانه ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج کتابخوانی از رویکرد های دوران تحولی رسانه ملی است

ترویج کتابخوانی از رویکرد های دوران تحولی رسانه ملی است