مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-09ورزشي

پایان نزاع کیفری شرکت توسعه با چوگان/ دادگاه به سود فدراسیون رای داد


حکم قرار منع تعقیب برای فدراسیون چوگان از سوی دادسرای کارکنان دولت که با اعتراض شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی جهت بررسی به دادگاه ارجاع شده بود با تایید رای صادره همراه شد تا پرونده شکایت کیفری صورت گرفته به دلیل تصرف در اموال دولتی و کسب درآمد نامشروع، - حکم قرار منع تعقیب برای فدراسیون چوگان از سوی دادسرای کارکنان دولت که با اعتراض شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی جهت بررسی به دادگاه ارجاع شده بود با تایید رای صادره همراه شد تا پرونده شکایت کیفری صورت گرفته به دلیل تصرف در اموال دولتی و کسب درآمد نامشروع، بسته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش پرونده مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به دادسرای کارکنان دولت رفت تا اختلاف به وجود آمده بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و فدراسیون چوگان از طریق این دادگاه حل شود.

به گفته نوزایی، رییس فدراسیون چوگان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش مدعی است تصرف در اموال دولتی و کسب درآمد نامشروع از سوی فدراسیون چوگان صورت گرفته است و این شرکت در تلاش برای اثبات تخلف فدراسیون چوگان است و فدراسیون نیز لایحه و دفاعیه خود را ارائه کرده است.

پیش از اینکه موضوع به دادسرا کشیده شود، تفاهمی بین فدراسیون چوگان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی انجام شده بود که بر اساس آن مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نزاع کیفری شرکت توسعه با چوگان/ دادگاه به سود فدراسیون رای داد

پایان نزاع کیفری شرکت توسعه با چوگان/ دادگاه به سود فدراسیون رای داد