مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:152022-11-09اجتماعي

آموزش وپرورش به تنهایی مسئول آسیب های اجتماعی دانش آموزان نیست


سرپرست آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه گفت: همه آسیب های یک دانش آموز تنها به آموزش و پرورش بر نمی گردد، دانش آموزان فقط چند ساعت از وقت خود را در مدرسه می گذارنند و سایر اوقات خود را در خانواده و مکان های دیگر سپری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمد جمالی در جلسه طرح نماد با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی در مدارس دهدشت، تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل در این شهرستان را 21 هزار نفر عنوان و اظهار کرد: آسیب پذیری این حجم دانش آموز سلامت و امنیت شهرستان را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

سرپرست آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه با بیان این که همه آسیب های یک دانش آموز تنها به آموزش و پرورش بر نمی گردد گفت: دانش آموزان فقط چند ساعت از وقت خود را در مدرسه می گذارنند و سایر اوقات خود را در خانواده و مکان های دیگر سپری می کنند.

وی افزود: وقتی دانش آموزی ناسازگار باشد علاوه بر این که خود او در عذاب است، مردم و سایر نهاد های زیربط درگیر ناسازگاری آن دانش آموز می شوند.

جمالی گفت: طبق بررسی های انجام شده کسانی که دچار آسیب می شوند یا فرزند طلاق، معلولین، افراد بی بضاعت و حتی فرزندان دارای افراد با موقعیت بالا هستند.

هم چنین رضا رستم نژاد معاون دادستان عمومی و انقلاب دهدشت در این نشست طرح مراقبت اجتماعی دانش آموزان را یک طرح مثمرثم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش وپرورش به تنهایی مسئول آسیب های اجتماعی دانش آموزان نیست

آموزش وپرورش به تنهایی مسئول آسیب های اجتماعی دانش آموزان نیست