مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-09ورزشي

134 راس اسب در هفته نخست کورس پاییزه گنبدکاووس به میدان می روند


مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان از نامنویسی 134 راس اسب برای حضور در هفته نخست کورس پاییزه گنبدکاووس خبرداد و گفت: این رقابت ها از پنجشنبه آغاز می شود.

- قاسمعلی برزمینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رقابت های کورس پاییزه اسبدوانی گنبدکاووس از فردا (پنجشنبه) با حضور تماشاگران علاقه مند به این رشته مهیج در مجموعه اسبدوانی این شهرستان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: مسابقات هر هفته در دو روز پنجشنبه و جمعه برگزار می شود و بر اساس هماهنگی انجام شده این رقابت ها تا پایان اسفند ادامه دارد.

وی گفت: رقابت های هفته اول در مسافت های هزار و هزار و 200 متر برگزار می شود و در مجموع روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته، پنج میلیارد و 206 میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی شده که به صاحبان اسب های برنده اهدا خواهد شد.

برزمینی افزود: فردا پنجشنبه 19 آبان و در روز نخست این مسابقات که در 6 کورس شامل پنج دور هزار متری و یک دور هزار و 200 متری برگزار می شود، 67 راس اسب از سه نژاد ترکمن، تروبرد و دوخون با یکدیگر رقابت می کنند.

وی اضافه کرد: کمیته برگزاری مسابقات برای اسب های برنده اول تا سوم روز نخست هفته اول 2 میلیارد و 80 میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

134 راس اسب در هفته نخست کورس پاییزه گنبدکاووس به میدان می روند

134 راس اسب در هفته نخست کورس پاییزه گنبدکاووس به میدان می روند