مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 12:502022-11-10سياسي

باید قرارگاه تحول فرهنگی، اجتماعی در ملایر ایجاد شود


معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نسبت به عدم ارائه برنامه مناسب فرهنگی توسط دستگاه های متولی شهرستان گلایه  کرد و گفت: باید یک قرارگاه تحول فرهنگی، - اجتماعی در ملایر ایجاد شود.

سلمان اسماعیلی پنجشنبه 19 آبان ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر، با تاکید بر اینکه هماهنگی بین دستگاهی ما کم است، اظهار کرد: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ده ها پله بالاتر از این باید نقش آفرینی کند.

اسماعیلی با بیان اینکه اگر برنامه باشد لوازمش هم فراهم می شود، افزود: همه ما در مورد عفاف و حجاب دغدغه داریم اما آیا در این حوزه برنامه ای که متناسب با ذائقه و سلیقه فرهنگی نسل امروز باشد، داریم.

وی با تاکید بر اولویت بندی مسائل فرهنگی شهرستان و تعریف ساختار برای آنها بیان کرد: پس از اولویت بندی و تعریف ساختار، اولویت ها باید به برنامه تبدیل شود تا با ایجاد جریانی از اقدامات، بتوانیم حتی یک درصد به عفاف و حجاب اسلامی نزدیک شویم.

معاون استاندار همدان ادامه داد: جنس جنگ ترکیبی دشمن که بر ما تحمیل کرد، در بستر فرهنگی شکل گرفت.

اسماعیلی با بیان اینکه اقدامات دستگاه های مختلف به هم پیوسته نیست، خاطرنشان کرد: ما به هیچ وجه چهره یک ملت شکست خورده را نداریم اما در عین حال حفظ این مسیر نیاز به برنامه ریزی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید قرارگاه تحول فرهنگی، اجتماعی در ملایر ایجاد شود

باید قرارگاه تحول فرهنگی، اجتماعی در ملایر ایجاد شود