مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-10اقتصادي

365 واحد مسکن در نهاوند در حال ساخت است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند گفت: طرح جهش تولید مسکن نهاوند در دو فاز در حال اجراست که در فاز اول 365 واحد در قالب 14 بلوک 6 تا هفت طبقه ای در حال احداث است.

- علیرضا نثاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای طرح جهش تولید مسکن بر اساس آورده متقاضیان تعریف شده است تسریع در پرداخت به موقع مبالغ از سوی متقاضیان باعث سرعت در تکمیل پروژه خواهد شد.

افزود: طرح جهش تولید مسکن در این شهرستان در دو فاز در حال اجراست که در فاز اول مجموعا 365 واحد در قالب 14 بلوک 6 تا هفت طبقه ای در حال احداث است.

رییس بنیاد ممکن انقلاب اسلامی در شهرستان نهاوند گفت: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح 40 درصد و در زمینه اسکلت نیز 83 درصد است که به زودی به صد درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اجرای طرح با سرعت در حال انجام است اظهار کرد: به منظور سرعت دادن به اجرای طرح تعداد زیادی نیروی کاری مشغول به فعالیت هستند و 15 ناظر فنی نظام مهندسی نیز جهت نظارت بر استحکام ساختمان به کار گمارده شده اند.

نثاری در ادامه به اجرای فاز دوم طرح جهش تولید مسکن اشاره کرد و افزود: در فاز دوم یک هزار و 600 نفر واجد شرایط در شهرستان داریم که در صورت تامین زمین از سوی اداره راه و شهرسازی قرار است زمین ها در قالب گروه های ساخت تحویل متقاضیان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

365 واحد مسکن در نهاوند در حال ساخت است

365 واحد مسکن در نهاوند در حال ساخت است