مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-11بين الملل

تکرار مواضع مداخله جویانه آمریکا با چاشنی حمایت از آشوبگران


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با نقض قوانین بین المللی و منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، به تکرار مواضع مداخله جویانه خود در حمایت از آشوبگران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری هفتگی خود باز هم به تکرار مواضع مداخله جویانه کشورش در امور داخلی ایران پرداخت.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با نقض قوانین بین المللی و منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل اعلام کرد که واشنگتن هر کاری از دستش برآید برای حمایت از اغتشاشگران انجام می دهد ند پرایس در ادامه مدعی تلاش برای ارائه کمک هایی در حوزه فناوری به اغتشاشگران برای برقراری ارتباط با یکدیگر در داخل ایران و در نهایت ارتباط با سایر نقاط جهان شد.

اولاف شولتز صدراعظم آلمان نیز دوشنبه هفته گذشته گفته بود که اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم های بیشتر علیه ایران است.

همچنین در هفته های گذشته سخنگوی وزارت خارجه آلمان در ادامه مداخلات غرب در امور داخلی ایران اعلام کرده بود که سفیر ایران در برلین به وزارت خارجه آلمان فراخوانده شده است.

از آغاز اغتشاشات در ایران که به بهانه درگذشت مهسا امینی در تاریخ 16 سپتامبر (25 شهریور ماه) رخ داد، این سومین باری بود که سفیر ایران در آلمان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار مواضع مداخله جویانه آمریکا با چاشنی حمایت از آشوبگران

تکرار مواضع مداخله جویانه آمریکا با چاشنی حمایت از آشوبگران