مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:552022-11-11سياسي

معاون سرمایه گذاری شهرداری ورامین منصوب شد


مراسم تودیع و معارفه معاونت سرمایه گذاری شهرداری ورامین با حضور شهردار ورامین و اعضا شورای معاونین این شهرداری برگزار شد.

- در این مراسم علیرضا مومنی شهردار ورامین ضمن اشاره به پروژه فیبر نوری که یکی از مهمترین برنامه های شهرداری ورامین است ، خاطر نشان کرد: سرعت اجرای فاز اول این پروژه توانسته است ، رضایت شهروندان را در برداشته باشد.

شهردار ورامین با تأکید بر جایگاه معاونت سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: شهر ورامین از لحاظ موقعیت جغرافیایی برای سرمایه گذاران در یک جایگاه ویژه قرار دارد ، چرا که با طی کردن فقط یک ساعت به پایتخت کشور و استان های سمنان ، قم و کرج دسترسی خواهند داشت و می طلبد که ما در مجموعه شهرداری ورامین بتوانیم بستر را برای این مهم فراهم سازیم و امید است با حضور جناب آقای محمدرضا حیدری در حوزه معاونت سرمایه گذاری ورامین بیش از گذشته فعالیت داشته باشیم.

در ادامه جلسه محمدرضا حیدری ضمن تشکر از شهردار ورامین اظهار کرد: نکته ای که شهردار محترم در خصوص موقعیت جغرافیایی اشاره کردند کاملاً صحیح است و مازاد بر آن باید اشاره کرد که در حال حاضر با وجود فرزندان دشت ورامین در مهمترین سکان های اجرایی کشور بستر برای تحول عظیم در حوزه سرمایه گذاری فراهم است که می طلبد با اتحاد و همدلی که در بین مسئولان شاهد آن هستیم ، بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سرمایه گذاری شهرداری ورامین منصوب شد

معاون سرمایه گذاری شهرداری ورامین منصوب شد