مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 16:002022-11-11سياسي

خانواده خط مقدم تربیت است


تربیت اولیه فرزندان باید در خانه شکل بگیرد چراکه خانواده خط مقدم تربیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام صادق بهرامی، در خطبه های این هفته نماز جمعه فریدن ضمن تشکر از حضور مردم و دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: پدران و مادران مراقبت فرزندان خود باشند و همان طور که برای فراهم سازی امکانات مادی فرزندان خود تلاش می کنند برای امکانات معنوی و پرورش روح آنها نیز تلاش کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش خط مقدم تربیت فرزندان نیست بلکه تربیت باید در خانه شکل بگیرد و خط مقدم آموزش فرزندان در راستای ورود به اجتماع، خانواده است.

امام جمعه موقت شهرستان فریدن تاکید کرد: مسئولان باید قدردان مردم باشند، همین مردمی که همواره در همه صحنه های دفاع از نظام از انتخابات تا راهپیمایی ها حضور داشتند.

امام جمعه موقت شهرستان فریدن افزود: همه مسئولان اجرایی باید با تمام توان شبانه روزی برای مردم کار کنند و از کار برای مردم خسته نشوند چرا که کار برای مردم عین عبادت و جهاد فی سبیل الله است.

و اشتغال پایدار، مسکن، آب سالم، شهر و شهرستانی آباد حق مردم است.

بهرامی در ادامه خطاب به فرماندار شهرستان افزود: مدیرانی که روحیه جهادی و انقلابی و کاری و انگیزه لازم برای کار ندارند را تغییر دهید چرا که این مردم از این نظام و مسئولان انتظار دارند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده خط مقدم تربیت است

خانواده خط مقدم تربیت است