مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 08:202022-11-12ورزشي

در دفاع بهتر شده ایم/ مسئولین استان بین تیم های لیگی تبعیض قائل می شوند 


تیم بسکتبال کاردو کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال ایران موفق به کسب اولین پیروزی خود در این رقابت ها برابر مهرام تهران شد.

- ایسنا/کرمانشاه تیم بسکتبال "کاردو" کرمانشاه در هفته چهارم رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال ایران موفق به کسب اولین پیروزی خود در این رقابت ها برابر مهرام تهران شد.

کرم احمدیان سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیروزی 72 بر 62 تیمش در این دیدار، اظهار کرد: در شروع رقابت های لیگ با توجه به اینکه تیم را دیر بسته بودیم، عملکرد خوبی نداشتیم، اما بعد از گذشت چند بازی عملکرد تیم در حال بهتر شدن است.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم ما با تجربیاتی که از بازی های قبل بدست آورده بودند، در این دیدار در دفاع بهتر عمل کردند.

سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه در ادامه فشردگی بازی های لیگ را باعث خستگی بازیکنان عنوان کرد و افزود: تاکنون در هر هفته دو بازی داشته ایم که این مسئله باعث شده تا بازیکنان فرصتی برای تمرین نداشته باشند و مدام در حال تردد به شهرهای میزبان مسابقات هستند.

وی در ادامه با انتقاد از بی توجهی های مسئولین استان به تنها نماینده کرمانشاه در رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال، اعلام کرد: پس از حدود 40 سال برای اولین بار یک تیم از کرمانشاه در سطح بالایی از رقابت های لیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دفاع بهتر شده ایم/ مسئولین استان بین تیم های لیگی تبعیض قائل می شوند 

در دفاع بهتر شده ایم/ مسئولین استان بین تیم های لیگی تبعیض قائل می شوند