مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-12اجتماعي

تشدید فعالیت سامانه بارشی در پنج استان


سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی طی امروز در پنج استان خبر داد و برای تهران و کرج مجدداً هشدار آلودگی هوا صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از سازمان هواشناسی، بارش باران همراه با رعدوبرق در مناطق مستعد تگرگ، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف همراه با وزش باد شدید امروز (شنبه) در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان پیش بینی شده است.

اثر مخاطره نیز جاری شدن روان آب، آب گرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، سیلاب در مناطق مستعد، صاعقه، اختلال در تردد جاده ای، ریزش و احتمال رانش کوه، خسارت به سازه های موقت، تاخیر و احتمال لغو پرواز و آسیب به صنعت کشاورزی است.

سازمان هواشناسی به اجتناب و پرهیز از تردد و اسکان در حاشیه مسیل ها، اجتناب از فعالیت های کوه نوردی و جابجایی عشایر کوچ رو، بازگشایی دهانه پل ها و آبروها، احتیاط در سفرهای برون شهری، بررسی استحکام سازه های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها توصیه کرده است.

امروز همچنین بارش هایی با شدت کمتر در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، نیمه شمالی فارس، اصفهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فعالیت سامانه بارشی در پنج استان

تشدید فعالیت سامانه بارشی در پنج استان