مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-12سياسي

اعلام ویژه برنامه های هفته کتاب ستاد هماهنگی کانونهای مساجد کرمان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان ضمن تشریح برنامه های این ستاد در هفته کتاب بر اهمیت کتاب و کتابخوانی و تعالی جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مصطفی گرجی صبح شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی، افزود: دانایی مهم ترین موضوع یک جامعه است که موجب کاهش چالش ها و تعالی جامعه می شود.

وی یکی از مصادیق مهم دانایی را کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: جامعه ای که رابطه مستمری با کتاب و کتابخوانی داشته باشد، از وقت و زمان خود به نحو احسن استفاده می کند و موجب شکوفایی استعدادهای نوجوان و جوانان می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد، حوزه کتاب و کتابخوانی است، اظهار داشت: علاوه بر حوزه مناسکی، موضوعات فرهنگی و هنری رونقی را به مسجد داده است.

وی خاطرنشان کرد: قصه گویی، کارگاه های داستان نویسی و به تناسب زمان تولید پادکست ها، صدای کتاب از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

حجت الاسلام گرجی با اشاره به فعالیت 70 کتابخانه مخزن دار در کانون های مساجد استان، افزود: از جمله برنامه های انجام شده در حوزه کتابخوانی می توان به اهدای تجهیزات به 5 کتابخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ویژه برنامه های هفته کتاب ستاد هماهنگی کانونهای مساجد کرمان

اعلام ویژه برنامه های هفته کتاب ستاد هماهنگی کانونهای مساجد کرمان